Tekstgrootte

Inloggen Social Schools
  • Home
  • Onze school
    • Onderwijsvisie en missie
    • In drie stappen in het bos
    • Duurzaamheid
    • Snappet
    • Het team
    • Groepsindeling 2021-2022
    • Gebouw en faciliteiten
    • Bestuur
  • Praktische informatie
    • Kennismaken
    • Schooltijden
    • Vakantierooster en studiedagen
    • Ziekmelding en verlof
    • Vertrouwenspersoon en klachtenregeling
    • Downloads
    • Leerlingenraad
    • Schoolmaatschappelijkwerker
  • Impressie
  • Ouders
    • Medezeggenschapsraad
    • Ouderraad
    • Ouderportaal Social Schools
  • Contact
Onderwijsvisie
In drie stappen in het bos
Duurzame, restafvalvrije school
Snappet

Groepsindeling 2021-2022

Groep
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
1/2 A  Even weken
 
Lilian Holkema
Lilian Holkema
Petra Dul
Ingrid Groenwegen
Ingrid Groenewegen
 
1/2 A  Oneven weken
Ingrid Groenwegen
Ingrid Groenwegen
Petra Dul
Lilian Holkema
Lilian Holkema
1/2 B
Jacoline Rietdijk
Jacoline Rietdijk
Jacoline Rietdijk
Nicolien Dorrenboom
Nicolien Dorrenboom
3/4
Marjolein den Dekker
Marjolein den Dekker
Marjolein den Dekker
Petra Dul
Petra Dul
5
Rinske de Groot
Rinske de Groot
Rinske de Groot
Rinske de Groot
Rinske de Groot
6
Dorinda Groenendijk
Dorinda Groenendijk
Dorinda Groenendijk
Marloes Hijbeek
Marloes Hijbeek
7
Marloes Hijbeek
Marloes Hijbeek
Suzanne Weerheim
Suzanne Weerheim
Suzanne Weerheim
8
Yasmin Karssen
Yasmin Karssen
Yasmin Karssen
Janey Köhne
Janey Köhne
Regiodirecteur
 
 
Caroline
Stenneken
 
Interim directeur
Ben Hofsink
 
Ben Hofsink
Ben Hofsink
 
IB-taken
Janey Köhne
Janey Köhne
 
 
 
Onderwijs- assistentie
Jacoline Rietdijk
Jacoline Rietdijk
Jacoline Rietdijk
Jacoline Rietdijk
Jacoline Rietdijk
Leerkracht-
ondersteuning
Onderbouw

Monique Hoomoedt

Monique Hoomoedt

Monique Hoomoedt

Monique Hoomoedt

Monique Hoomoedt

Leerkracht-
ondersteuning
Bovenbouw
 
 
Tina Speet
Tina Speet
Tina Speet
Administratie
Rubina
van Dalen
Rubina
van Dalen
Bewegingsonderwijs
 
 
Rina van der Veld
 
 
SMW
 
Ilse Peineman
 
 
 
Logopedie
Claudia Martin
 
 
 
 

 

Groep

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

1/2 A  Even weken

Lilian Holkema

Lilian Holkema

Petra Dul

Ingrid Groenwegen

Ingrid Groenewegen

1/2 A  Oneven weken

Ingrid Groenwegen

Ingrid Groenwegen

Petra Dul

Lilian Holkema

Lilian Holkema

1/2 B

Jacoline Rietdijk

Jacoline Rietdijk

Jacoline Rietdijk

Nicolien Dorrenboom

Nicolien Dorrenboom

3/4

Marjolein den Dekker

Marjolein den Dekker

Marjolein den Dekker

Petra Dul

Petra Dul

5

Rinske de Groot

Rinske de Groot

Rinske de Groot

Rinske de Groot

Rinske de Groot

6

Dorinda Groenendijk

Dorinda Groenendijk

Dorinda Groenendijk

Marloes Hijbeek

Marloes Hijbeek

7

Marloes Hijbeek

Marloes Hijbeek

Suzanne Weerheim

Suzanne Weerheim

Suzanne Weerheim

8

Yasmin Karssen

Yasmin Karssen

Yasmin Karssen

Janey Köhne

Janey Köhne

Regiodirecteur

Caroline Stenneken

Interim directeur

Ben Hofsink

Ben Hofsink

Ben Hofsink

IB-taken

Janey Köhne

Janey Köhne

Onderwijsassistentie

Jacoline Rietdijk

Jacoline Rietdijk

Jacoline Rietdijk

Jacoline Rietdijk

Jacoline Rietdijk

Leerkrachtondersteuner

Onderbouw

Monique Hoomoedt

Monique Hoomoedt

Monique Hoomoedt

Monique Hoomoedt

Monique Hoomoedt

Leerkrachtondersteuner

Bovenbouw

Tina Speet

Tina Speet

Tina Speet

Administratie

Rubina van Dalen

Rubina van Dalen

Bewegingsonderwijs

Rina van der Veld

SMW

Ilse Peineman

 

Logopedie

Claudia Martin

 

 

Onderwijsvisie

In drie stappen in het bos

Duurzaamheid

Snappet

Home
Onze school Onderwijsvisie en missie In drie stappen in het bos Duurzaamheid Snappet Het team Groepsindeling 2021-2022 Gebouw en faciliteiten Bestuur
Praktische informatie Kennismaken Schooltijden Vakantierooster en studiedagen Ziekmelding en verlof Vertrouwenspersoon en klachtenregeling Downloads Leerlingenraad Schoolmaatschappelijkwerker
Impressie
Ouders Medezeggenschapsraad Ouderraad Ouderportaal Social Schools
Contact

Mildenburglaan 6
3233 AS Oostvoorne
(0181)482799
 bosrand@edumarevpr.nl

Ben Hofsink

  • Privacy statement

    Wat betekent de AVG voor onze school?

     

    Als school hebben wij uiteraard ook te maken met nieuwe Europese wetgeving rondom privacy, te weten de AVG die per 25 mei 2018 ingegaan is. AVG staat voor Algemene Verordening Gegevensbescherming. In deze wet komt nog sterker dan voorheen de nadruk te liggen op de bescherming van persoonsgegevens, door de versterking en uitbreiding van privacyrechten. Dat betekent ook meer verantwoordelijkheden voor organisaties met betrekking tot de omgang met persoonsgegevens.

     

    Obs De Bosrand wil betrokkenen goed voorlichten over de privacybescherming op school, over de rechten en plichten van leerlingen, ouders en medewerkers en over wat de school doet om privacyrisico’s te beperken. Dat proberen wij hieronder te doen.

     

    Wat schrijft de AVG voor?

    Essentieel in de AVG zijn een aantal zaken:

    • Scholen zijn verplicht om ondubbelzinning te onderbouwen waarom ze persoonsgegevens van leerlingen willen verzamelen en verwerken en hoe lang ze die gegevens willen bewaren.
    • Ook mogen er niet meer gegevens worden verzameld dan strikt noodzakelijk is. Voor het gebruik van foto’s en video’s van leerlingen is bijvoorbeeld toestemming van ouders nodig. Toestemming moet altijd worden vastgelegd met een handtekening van de ouder(s). Dit geldt ook voor het gebruik van digitale leermiddelen die persoonsgegevens verwerken.
    • Verder mogen persoonsgegevens niet in te zien zijn door personen die die gegevens niet nodig hebben.

     

    Op obs De Bosrand zullen we verder alles in het werk stellen om datalekken te voorkomen. Van een datalek is sprake als persoonsgegevens in verkeerde handen vallen of kunnen vallen, of kwijtraken. Wij hebben hier een datalekprotocol voor.

     

    In het privacyreglement van Stichting Samenwerkingsscholen is beschreven hoe de school omgaat met persoonsgegevens, en wat de rechten zijn van ouders en leerlingen. Dit reglement is met instemming van de GMR vastgesteld.  

     

    Welke persoonsgegevens verzamelen wij?

    Wij maken alleen gebruik van persoonsgegevens als dat nodig is voor het leren en begeleiden van onze leerlingen, en voor de organisatie die daarvoor nodig is. De meeste gegevens ontvangen wij van ouders bij de inschrijving op onze school. Daarnaast registreren leerkrachten en ondersteunend personeel gegevens over leerlingen, bijvoorbeeld cijfers en vorderingen. Soms worden er bijzondere persoonsgegevens geregistreerd als dat nodig is voor de juiste begeleiding van een leerling, zoals medische gegevens (denk aan dyslexie of ADHD). 

    De leerlinggegevens worden opgeslagen in ons (digitale) administratiesysteem ParnasSys.

    Dit programma is beveiligd en toegang tot die gegevens is beperkt tot medewerkers van de stichting die de gegevens strikt noodzakelijk nodig hebben voor de uitvoering van hun werkzaamheden. In de privacyverklaring op https://www.samenwerkingsscholenvpr.nl/ kunt u precies lezen welke gegevens wij verzamelen.

     

     

     

    Hoe zit het met digitale leermiddelen?

    Tijdens de lessen maken wij gebruik van digitale leermiddelen. Hiervoor wordt een beperkte set met persoonsgegevens uitgewisseld met leveranciers om bijvoorbeeld een leerling te identificeren als die inlogt. 

     

    Wij hebben met leveranciers duidelijke afspraken gemaakt over de gegevens die ze van ons krijgen. De leverancier mag de leerlinggegevens alleen gebruiken als wij daar toestemming voor geven. Een lijst van de leveranciers waar de school afspraken mee heeft gemaakt, is op te vragen bij het bestuur.

     

    Wanneer wisselen wij gegevens uit?

    Het kan nodig zijn dat wij gegevens uitwisselen met andere externe partijen, denk aan zorginstanties. Deze zijn vermeld in het privacyreglement. Als voor de uitwisseling geen wettelijke verplichting bestaat, dan vragen wij u vooraf toestemming om met deze partijen gegevens te mogen uitwisselen. 

     

    Uw toestemming voor foto’s en video’s, delen van contactgegevens en gebruik van sociale media

    Bij de inschrijving van uw kind(eren) vragen wij u om toestemming voor het gebruik van foto- en videomateriaal, het delen van uw contactgegevens met andere ouders en het gebruik van sociale media door uw kind(eren). U hebt te allen tijde het recht om deze toestemming te wijzigen. U kunt dit kenbaar maken via een mail aan de directeur.

     

    Wij attenderen u ook tweemaal per jaar via de ouderavonden, schoolapp of nieuwsbrief op het feit dat u wel of geen toestemming voor het gebruik van foto’s heeft gegeven. Dit om u eraan te herinneren dat u wel of geen toestemming geven heeft en dat u deze te allen tijde mag wijzigen.

     

    Foto’s en video’s maken en publiceren

     

    Het is voor ouders toegestaan om foto’s/video’s te maken op school. Echter u mag alleen uw eigen kind fotograferen. De directeur van de school mag het fotograferen op de school verbieden.

    Ook tijdens schoolactiviteiten die buiten school plaats vinden, zoals excursies of schoolreisjes kunnen er door ouders foto’s gemaakt worden. De school kan dit niet verbieden, maar vragen ouders wel om hier terughoudend in te zijn en deze beelden niet te delen via sociale media.

    Onze functionaris gegevensbescherming kunt u bereiken via m.vanderhorst@cedgroep.nl

  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools

Modal title